Obchodní podmínky
Tyto Obchodní podmínky upravují obecné podmínky, pravidla a způsob prodeje zboží, který vykonává společnost Cosmo Group Sp. z o. o. se sídlem ul. Dojazd 15, 62-090, Kiekrz, Polská Republika identifikační číslo REGON: 302250849, DIČ (NIP): 9721241158 („Cosmo Group Sp. z o. o. ”), prostřednictvím internetového obchodu na adrese www. neonail-shop. cz („Internetový obchod“) a vymezují pravidla a podmínky poskytování bezplatných služeb elektronickou cestou společností Cosmo Group Sp. z o. o. se sídlem v Poznani.
§ 1 Definice základních pojmů
Pracovní dny – dny v týdnu od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků a dnů pracovního volna.
Doručení – faktický akt doručení Zboží Zákazníkovi prostřednictvím Doručovatele, určeného v objednávce.
Doručovatel – subjekt, s kterým Prodávající spolupracuje v oblasti Doručování Zboží:
Heslo – posloupnost písmen, čísel nebo jiných znaků vybraných Zákazníkem v průběhu Registrace v Internetovém obchodě, používaných k zabezpečení přístupu k Zákaznickému účtu v Internetovém obchodě.
Zákazník – osoby (podnikatelé i spotřebitelé), které mohou být v souladu s Obchodními podmínkami a právními předpisy poskytovány služby elektronickou cestou nebo s kterými může být uzavřena Kupní smlouva.
Spotřebitel – člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Zákaznický účet – individuální panel každého jednotlivého Zákazníka, zřízený v jeho prospěch Prodávajícím po provedení Registrace Zákazníkem a uzavření smlouvy o poskytování služby Vedení Zákaznického účtu.
Materiály – obsah a multimediální objekty (např. informace, data, grafické soubory, fotografie)
včetně děl ve smyslu zákona o právu autorském a právech souvisejících s právem autorským a zobrazení fyzických osob.
Podnikatel – osoby samostatně vykonávající na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku.
Občanský zákoník – zákon č. 89/2012 Sb. , občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
Obchodní podmínky – tyto obchodní podmínky.
Registrace – faktický úkon provedený způsobem stanoveným v Obchodních podmínkách, vyžadovaný pro využívání všech funkcí Internetového obchodu Zákazníkem.
Prodávající – společnost Cosmo Group Sp. z o. o. se sídlem v Kiekrz (62-090), ul. Dojazd 15, DIČ (NIP): 9721241158, identifikační číslo REGON: 302250849, zapsaná v rejstříku podnikatelů vedeném Okresním soudem Poznań - Nowe Miasto a Wilda v Poznani, VIII Hospodářský oddíl Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0001106339; e-mail: info@neonail-shop.cz, která je zároveň vlastníkem Internetového obchodu.
Internetová stránka obchodu – internetové stránky, na kterých Prodávající provozuje Internetový obchod, fungující na doméně www. neonail-shop. cz.
Zboží – produkt prezentovaný Prodávajícím prostřednictvím Internetové stránky obchodu, který může být předmětem Kupní smlouvy.
Trvanlivost – doba, po kterou si Zboží při dodržování stanovených skladovacích podmínek zachová svou původní funkci a je bezpečné.
Trvalý nosič – jakýkoliv nástroj, který umožňuje spotřebiteli nebo podnikateli ukládat informace určené jemu osobně, a to způsobem vhodným pro jejich budoucí použití, po dobu přiměřenou jejich účelu, a který umožňuje reprodukci uložených informací v nezměněném stavu.
Kupní smlouva – kupní smlouva uzavřená na dálku, na základě podmínek stanovených v Obchodních podmínkách, mezi Zákazníkem a Prodávajícím.
Zákon o ochraně spotřebitele – zákon č.
634/1992 Sb. , o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
§ 2 Obecná ustanovení a používání Internetového obchodu
1. Všechna práva k Internetovému obchodu, včetně majetkových autorských práv, práv duševního vlastnictví k jeho názvu, jeho internetové doméně, Internetové stránce obchodu, stejně jako k vzorům, formulářům, logům umísťovaným na Internetové stránce obchodu (s výjimkou log a fotografií prezentovaných na Internetové stránce obchodu za účelem prezentace Zboží, na které autorská práva náleží třetím stranám) patří Prodávajícímu, a jejich používání je dovoleno pouze způsobem stanoveným v souladu s Obchodními podmínkami a s písemným souhlasem Prodávajícího.
2. Prodávající umožní, aby Zákazníci mohli využívat Internetový obchod s použitím všech populárních internetových prohlížečů, operačních systémů, typů zařízení a typů internetových připojení. Minimální technické požadavky umožňující používání Internetových stránek obchodu jsou internetový prohlížeč ve verzi alespoň Microsoft Edge 109 nebo Internet Explorer 11 nebo Chrome 110 nebo FireFox 109 nebo Opera 95 nebo Safari 11 nebo novější, s povolenou podporou jazyka Javascript, akceptující soubory typu „cookies“ a internetové připojení o rychlosti alespoň 256 kbit/s. Internetová stránka obchodu je optimalizována pro minimální rozlišení obrazovky 1024x768 pixelů.
3. Prodávající používá mechanismus souborů „cookies", které jsou během používání Internetové stránky obchodu Zákazníky ukládány na pevný disk koncového zařízení Zákazníka serverem Prodávajícího. Použití souborů „cookies" má za cíl správné fungování Internetové stránky obchodu na koncových zařízeních Zákazníků. Tento mechanismus nepoškozuje koncové zařízení Zákazníka a nezpůsobí konfigurační změny v koncových zařízeních Zákazníků ani v nainstalovaném softwaru na těchto zařízeních.
Každý Zákazník může mechanismus „cookies“ ve svém internetovém prohlížeči svého koncového zařízení vypnout. Prodávající upozorňuje, že vypnutí „cookies“ může nicméně způsobit obtíže nebo omezit používání Internetové stránky obchodu.
4. Pro zadání objednávky v Internetovém obchodě prostřednictvím Internetové stránky obchodu a pro využívání služeb poskytovaných elektronickou cestou prostřednictvím Internetové stránky obchodu je nutné, aby Zákazník měl aktivní emailový účet.
5. Zákazníkovi je zakázáno poskytování obsahu nezákonného charakteru a používání Internetového obchodu, Internetové stránky obchodu nebo bezplatných služeb poskytovaných Prodávajícím způsobem v rozporu se zákonem, dobrými mravy nebo poškozujícím zájmy třetích osob.
6. Prodávající prohlašuje, že veřejný charakter internetové sítě a používání služeb poskytovaných elektronickou cestou může být spojeno s rizikem získávání a modifikace údajů Zákazníků neoprávněnými osobami, a proto by Zákazníci měli používat vhodné technické prostředky, které minimalizují výše uvedená rizika. Zejména by měli používat antivirové programy a programy chránící identitu internetových uživatelů. Prodávající nikdy nežádá Zákazníka, aby mu v jakékoli formě poskytl své heslo.
7. Není dovoleno využívat zdroje a funkce Internetového obchodu způsoby, které by poškozovaly zájmy Prodávajícího, např. pro reklamní činnost jiného podnikatele nebo produktu; činnosti spočívající ve zveřejňování obsahu nesouvisejícího s činností Prodávajícího; činnosti spočívající ve zveřejňování nepravdivého nebo zavádějícího obsahu.
§ 3 Registrace
1. Pro vytvoření Zákaznického účtu je Zákazník povinen provést bezplatnou Registraci.
2. Pro podání objednávky v Internetovém obchodě není registrace nezbytná.
3. Za účelem Registrace je potřebné, aby Zákazník vyplnil registrační formulář umístěný Prodávajícím na Internetové stránce obchodu a odeslal vyplněný registrační formulář elektronickou cestou Prodávajícímu pomocí příslušné funkce umístěné ve formuláři. Během Registrace si Zákazník nastaví individuální Heslo.
4. V průběhu vyplňování registračního formuláře má Zákazník možnost seznámit se s Obchodními podmínkami a jejich akceptaci potvrdit označením příslušného pole ve formuláři.
5. Zákazník může registraci uskutečnit také pomocí funkce „Přihlásit se přes Facebook“, kde v tomto případě informace jako jméno a příjmení, město, emailová adresa budou získány Internetovým obchodem ze sociální sítě facebook. com, po předchozím přihlášení Zákazníka na uživatelský účet na facebook. com.
6. Po odeslání vyplněného registračního formuláře obdrží Zákazník okamžitě elektronickou cestou na emailovou adresu uvedenou v registračním formuláři Potvrzení registrace od Prodávajícího. V tuto chvíli je uzavřena smlouva o poskytování služby Vedení zákaznického účtu elektronickou cestou, a Zákazník získává přístup k Zákaznickému účtu a možnost provádění změn údajů uvedených během Registrace.
§ 4 Objednávka
1. Informace uvedené na Internetové stránce obchodu nepředstavují nabídku Prodávajícího ve smyslu Občanského zákoníku, ale pouze výzvu Zákazníkům k podávání návrhů na uzavření Kupní smlouvy.
2. Zákazník může podávat objednávky v Internetovém obchodě prostřednictvím Internetové stránky obchodu 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.
3. Zákazník, který podává objednávku prostřednictvím Internetové stránky obchodu, sestavuje objednávku výběrem Zboží, o které má zájem. Přidání Zboží do objednávky probíhá výběrem příkazu „DO KOŠÍKU” pod daným Zbožím prezentovaným na Internetové stránce obchodu. Po sestavení celé objednávky má Zákazník možnost svoji objednávku v „KOŠÍKU” zkontrolovat a měnit jakékoliv vstupní údaje, které do objednávky vložil. Zákazník v „KOŠÍKU" doplní požadované kontaktní a doručovací údaje do objednávkového formuláře, určí způsob Doručení, a určí způsob platby. Zákazník podává závaznou objednávku, resp. návrh na uzavření kupní smlouvy, odesláním objednávkového formuláře Prodávajícímu výběrem tlačítka „Kupuji a platím" na Internetové stránce obchodu. Před každým odesláním objednávky Prodávajícímu (tj. před výběrem tlačítka „Kupuji a platím”) je Zákazník informován o celkové ceně za vybrané Zboží a Doručení, stejně jako o všech dalších nákladech, které je povinen uhradit v souvislosti s Kupní smlouvou a je mu umožněno zkontrolovat celou jeho objednávku, včetně údajů, které do objednávky vložil, případně objednávku zrušit. Podrobnější popis jednotlivých technických kroků v objednávkovém procesu naleznete zde.
4. Zboží označené „POUZE PRO PROFESIONÁLNÍ POUŽITÍ” mohou používat a nakupovat pouze osoby k tomu určené nebo odborně proškolené pro práci s tímto Zbožím (nákupem tohoto Zboží Zákazníci potvrzují, že jsou si toho vědomi a mají potřebnou kvalifikaci).
Zadáním objednávky, vyplněním objednávkového formuláře a kliknutím na tlačítko „Kupuji a platím" Zákazník souhlasí s tím, že si je vědom toho, že kupuje Zboží určené pro profesionální použití, a ví, jak s ním zacházet a jak ho používat.
5. Podání objednávky představuje návrh Zákazníka Prodávajícímu na uzavření Kupní smlouvy týkající se Zboží, které je předmětem objednávky.
6. Po podání objednávky Prodávající zašle na emailovou adresu uvedenou Zákazníkem záznam o jejím podání. Tento první e-mail Prodávajícího není přijetím objednávky Zákazníka, tj. není přijetím Zákazníkova návrhu na uzavření Kupní smlouvy.
7. Prodávající následně zašle na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem druhý e-mail obsahující informaci o přijetí objednávky k realizaci. Informace o přijetí objednávky k realizaci je prohlášením Prodávajícího o přijetí Zákazníkova návrhu na uzavření Kupní smlouvy a v okamžiku jejího obdržení Zákazníkem dochází k uzavření Kupní smlouvy.
8. Po uzavření Kupní smlouvy, v souladu s výše uvedeným § 4 odst. 7, již Zákazník nemá možnost změnit obsah Kupní smlouvy, zejména druh objednaného Zboží a jeho vlastnosti (např. odstín laku, kolekce apod.). Objednávka bude Prodávajícím realizována v souladu s uzavřenou Kupní smlouvou.
9. Prodávající současně s informací o přijetí objednávky zašle Zákazníkovi tyto Obchodních podmínek na e-mailovou adresu Zákazníka.
§ 5 Platby
1. Ceny na Internetové stránce Obchodu uvedené u daného Zboží představují ceny s DPH a neobsahují informace o nákladech na Doručení a dalších nákladech, které může být Zákazník povinen uhradit v souvislosti s Kupní smlouvou, a o kterých bude Zákazník transparentně informován v průběhu procesu objednávky, výběru způsobu Doručení a podání Objednávky.
2. Zákazník má na výběr z následujících forem platby za objednané Zboží:
a) platební kartou nebo Google Pay prostřednictvím externího platebního systému provozovaného společností Stripe Payments Europe, Limitedse sídlem The One Building, 1 Dublin D02 Hd59 Co Dublin (v tomto případě začne realizace objednávky po odeslání potvrzení přijetí objednávky Prodávajícím a po přijetí finančních prostředků na bankovní účet Prodávajícího);
3. V případě nesplnění závazku Prodávajícím nebo Zákazníkem ve stanoveném termínu, vyplývajícím z uzavřené Kupní smlouvy, může oprávněná strana v případě prodlení druhé strany odstoupit od Kupní smlouvy bez stanovení dodatečného termínu plnění.
Výše uvedené právo se vztahuje zejména na situace, kdy Zákazník nesplní povinnost uhradit kupní cenu ve stanoveném termínu. V takové situaci, po uplynutí lhůty pro zaplacení, zašle Prodávající Zákazníkovi písemně odstoupení od smlouvy Kupní smlouvy.
§ 6 Doručení
1. Prodávající realizuje Doručení na území vybraných států Evropské unie. Podrobný seznam států, do kterých je možné doručovat objednané Zboží, je k dispozici na následující internetové adrese [LINK].
2. Prodávající je povinen dodat Zboží v souladu s Kupní smlouvou.
3. Prodávající uvádí na Internetové stránce obchodu informaci o počtu Pracovních dnů potřebných pro Doručení a realizaci objednávky.
4. Termín Doručení a realizace objednávky uvedený na Internetové stránce obchodu se počítá v Pracovních dnech.
5. Objednané Zboží je doručováno Zákazníkovi prostřednictvím Doručovatele na adresu uvedenou Zákazníkem ve formuláři objednávky.
6. V den odeslání Zboží Zákazníkovi je na e-mailovou adresu Zákazníka zaslána informace potvrzující odeslání zásilky Prodávajícím.
7. Zákazník je povinen prohlédnout doručenou zásilku v čase a způsobem obvyklým pro zásilky daného druhu. V případě zjištění ztráty nebo poškození zásilky má Zákazník právo požadovat od pracovníka Doručovatele sepsání příslušného reklamačního protokolu.
8. Prodávající se zavazuje doručit doklad o zakoupení zboží, zahrnující dodané Zboží, v elektronické formě, prostřednictvím e-mailu, zaslaného na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Doklad o zakoupení Zboží bude doručen ve formě souboru PDF jako příloha e-mailu. Na žádost Zákazníka Prodávající vystaví na objednané Zboží daňový doklad (fakturu) s DPH.
9. Zákazník, který chce obdržet daňový doklad (fakturu) s DPH, musí při nákupu prohlásit, že kupuje Zboží jako Podnikatel (plátce daně). Toto prohlášení se provádí zaškrtnutím příslušného pole ve formuláři Objednávky před odesláním Objednávky Prodávajícímu.
10. V případě nepřítomnosti Zákazníka na adrese uvedené v Objednávce jako adresa pro Doručení, pracovník Doručovatele zanechá oznámení nebo se pokusí telefonicky kontaktovat Zákazníka, aby dohodl termín, kdy bude Zákazník přítomen. V případě, že objednané Zboží bude Doručovatelem vráceno zpět do Internetového obchodu, Prodávající se spojí se Zákazníkem elektronickou cestou nebo telefonicky, aby znovu dohodl termín a cenu Doručení.
§ 7 Práva z vadného plnění: Podnikatel
1. Práva z vadného plnění Zákazníka, který je Podnikatelem, se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku.
§ 8 Práva z vadného plnění: Spotřebitel
Reklamace Spotřebitele
1. Zboží je v souladu s Kupní smlouvou, pokud zejména odpovídá:
a) popisu, druhu, množství, kvalitě, kompletnosti a funkčnosti, a v případě Zboží s digitálními prvky – také kompatibilitě, interoperabilitě a dostupnosti aktualizací;
b) účelu, pro který je Spotřebitel kupuje, a o kterém Spotřebitel informoval Prodávajícího nejpozději při uzavření Kupní smlouvy, a který Prodávající akceptoval.
2. Kromě toho, aby Zboží mohlo být považováno za v souladu s Kupní smlouvou, musí:
a) být vhodné pro účely, pro které se Zboží tohoto druhu obvykle používá, s ohledem na platné právní předpisy, technické normy nebo obvyklé praxe;
b) být v takovém množství a mít takové vlastnosti, včetně Trvanlivosti a bezpečnosti, a v případě Zboží s digitálními prvky také funkčnosti a kompatibility, jaké jsou typické pro Zboží tohoto druhu, a které Spotřebitel může rozumně očekávat, s ohledem na povahu Zboží a veřejné prohlášení učiněné Prodávajícím, jeho právními předchůdci nebo osobami jednajícími v jejich jménu, zejména v reklamě nebo na etiketě, s výjimkou, když Prodávající prokáže, že:
i. nevěděl o daném veřejném prohlášení a rozumně o něm nemohl vědět;
ii. veřejné prohlášení bylo před uzavřením Kupní smlouvy opraveno v souladu s podmínkami a formou, ve kterých bylo veřejné prohlášení učiněno, nebo srovnatelným způsobem;
iii. veřejné prohlášení nemělo vliv na rozhodnutí Spotřebitele uzavřít Kupní smlouvu.
c) být dodáváno s obalem, příslušenstvím a návody, které Spotřebitel může rozumně očekávat;
d) být stejné kvality jako vzorek nebo model, který Prodávající poskytl Spotřebiteli před uzavřením Kupní smlouvy, a odpovídat popisu takového vzorku nebo modelu.
3. Prodávající neodpovídá za nesoulad Zboží s Kupní smlouvou v rozsahu uvedeném v §8 odst. 2, pokud Spotřebitel byl nejpozději při uzavření Kupní smlouvy jasně informován, že konkrétní vlastnost Zboží se liší od požadavků na soulad s Kupní smlouvou stanovených v §8 odst. 2, a jasně a samostatně akceptoval nedostatek konkrétní vlastnosti Zboží.
4. Prodávající odpovídá za nesoulad Zboží s Kupní smlouvou vzniklý v důsledku nesprávné instalace Zboží, pokud:
a) byla provedena Prodávajícím nebo na jeho odpovědnost;
b) nesprávná instalace provedená Spotřebitelem byla důsledkem chyb v instrukcích poskytnutých Prodávajícím.
5. Prodávající odpovídá za nesoulad Zboží s Kupní smlouvou, tj. za vady Zboží, které existovaly v době jeho doručení Zákazníkovi a projevily se do dvou let od doby jeho převzetí Spotřebitelem, pokud doba Trvanlivosti určená Prodávajícím, jeho právními předchůdci nebo osobami jednajícími v jejich jménu, není delší nebo kratší.
Předpokládá se, že vady Zboží, které se projevily do jednoho roku od převzetí Zboží Spotřebitelem, existovaly v době jeho doručení, pokud není prokázaný opak nebo tento předpoklad není slučitelný s povahou Zboží nebo charakterem vady Zboží.
6. Prodávající se nemůže odvolávat na uplynutí lhůty pro zjištění nesouladu Zboží z Kupní smlouvy stanovené v §8 odst. 5, pokud tento nedostatek podvodně či lstivě zatajil.
7. Pokud Zboží není v souladu s Kupní smlouvou, tj.
projevila se u něj vada, Spotřebitel může požadovat její odstranění opravou nebo výměnou Zboží, tj. dodáním nové věci.
8. Prodávající může provést výměnu, pokud Spotřebitel požaduje opravu, nebo Prodávající může provést opravu, pokud Spotřebitel požaduje výměnu, pokud uvedení Zboží do souladu s Kupní smlouvou způsobem zvoleným Spotřebitelem je nemožné, nebo by vyžadovalo nadměrné náklady pro Prodávajícího. Prodávající může odmítnout odstranění vady, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vad.
9. Při posuzování nepřiměřenosti nákladů pro Prodávajícího se berou v úvahu všechny okolnosti případu, zejména závažnost nesouladu Zboží s Kupní smlouvou, cena Zboží v souladu s Kupní smlouvou a míra nadměrných komplikací pro Spotřebitele vzniklých v důsledku změny způsobu odstranění vady.
10. Náklady na opravu nebo výměnu, včetně nákladů na poštovné, přepravu, práci a materiály, hradí Prodávající.
11. Spotřebitel poskytne Prodávajícímu Zboží k opravě nebo výměně. Prodávající převezme od Spotřebitele Zboží na své náklady a Spotřebiteli budou související účelně vynaložené náklady po jejich řádném uplatnění u Prodávajícího nahrazeny.
12. Pokud bylo Zboží nainstalováno před zjištěním jeho nesouladu s Kupní smlouvou, Prodávající demontuje Zboží a po jeho opravě nebo výměně jej znovu nainstaluje, nebo zajistí nainstalování a související činnosti na své náklady.
13. Pokud není Zboží v souladu s Kupní smlouvou, Spotřebitel může dále požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od Kupní smlouvy, zejména pokud:
a) Prodávající odmítl uvést Zboží do souladu s Kupní smlouvou (tj. odstranit vadu Zboží), nebo vadu Zboží neodstranil v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Zákazníkovi nezpůsobil značné obtíže;
b) nesoulad Zboží s Kupní smlouvou přetrvává, i přesto že se Prodávající pokusil Zboží uvést do souladu s Kupní smlouvou, tj. vadu zboží odstranit a vada se projeví opakovaně;
c)nesoulad Zboží s Kupní smlouvou (tj. vada) je podstatným porušením Smlouvy;
d) z prohlášení Prodávajícího nebo okolností je zřejmé, že Prodávající Zboží neuvede do souladu s Kupní smlouvou (tj. neodstraní vadu) v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Spotřebitele.
14. Prodávající je povinen odpovědět na reklamaci Spotřebitele do 14 dnů od jejího obdržení.
15. Prodávající uhradí Spotřebiteli přiměřenou slevu z kupní ceny bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od obdržení Spotřebitelova písemného uplatnění nároku na přiměřenou slevu z kupní ceny, pokud se ukáže takový nárok Zákazníka jako oprávněný.
16. Spotřebitel nemůže odstoupit od Kupní smlouvy, pokud je vada Zboží nepodstatná. Má se za to, že vada Zboží je podstatná.
17. Pokud se nesoulad s Kupní smlouvou týká pouze některých kusů Zboží dodaného na základě smlouvy, Spotřebitel může odstoupit od smlouvy pouze ve vztahu k těmto jednotlivým kusům Zboží. Spotřebitel může od Kupní smlouvy odstoupit také ve vztahu k dalším kusům Zboží zakoupeného Spotřebitelem společně se Zbožím vadným, pokud nelze rozumně očekávat, že by Spotřebitel souhlasil s ponecháním si pouze části bezvadného Zboží.
18. V případě odstoupení od smlouvy Spotřebitel vrátí bez zbytečného odkladu Zboží Prodávajícímu na vlastní náklady Spotřebitele. Prodávající vrátí Spotřebiteli kupní cenu (včetně účelně vynaložených nákladů na vrácení Zboží) bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy a poté co obdrží Zboží nebo důkaz o jeho odeslání Spotřebitelem.
19. Prodávající uskuteční vrácení příslušné částky peněz stejným způsobem platby, jaký použil Spotřebitel s výjimkou, když Spotřebitel výslovně souhlasí s jiným způsobem vrácení, který pro něj není spojen s žádnými náklady.
§ 9 Odstoupení od Kupní smlouvy Spotřebitelem
1. Zákazník, který je Spotřebitelem a uzavřel Kupní smlouvu s Prodávajícím, může od Kupní Smlouvy do 14 dnů odstoupit bez udání důvodu.
2. Lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy začíná plynout od okamžiku převzetí Zboží Spotřebitelem, nebo jím určenou třetí osobou, s výjimkou dopravce, nebo:
a. převzetím posledního kusu zboží, objedná-li Spotřebitel v rámci jedné objednávky více kusů Zboží, které jsou dodávány samostatně;
b. převzetím poslední položky nebo část dodávky Zboží sestávajícího se z několika položek nebo částí;
c. převzetím první dodávky zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu.
3. Spotřebitel může odstoupit od Kupní smlouvy jakýmkoliv jednoznačným prohlášením učiněným vůči Prodávajícímu, zejména odesláním prohlášení o odstoupení Prodávajícímu. Toto prohlášení lze odeslat například písemně na adresu Prodávajícího, tj. : Cosmo Group Sp. z o. o. , ul. Dojazd 15, (62-090)
Poznań, nebo prostřednictvím e-mailu na adresu Prodávajícího: info@neonail-shop.cz. Prohlášení je možné odeslat na formuláři, jehož vzor je uveden Prodávajícím na Internetové stránce obchodu na adrese: Formulář odstoupení. Pro zachování lhůty stačí odeslat prohlášení o odstoupení od Kupní smlouvy před jejím uplynutím. Prodávající neprodleně potvrdí Spotřebiteli přijetí formuláře podaného prostřednictvím internetové stránky.
4. V případě odstoupení od Kupní smlouvy se na ni pohlíží jako by nebyla neuzavřena.
5. Pokud Spotřebitel odešle prohlášení o odstoupení od Kupní smlouvy předtím, než Prodávající přijme jeho objednávku (návrh na uzavření Kupní smlouvy), objednávka je tím zrušena.
6. Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne Spotřebitelova odstoupení od Kupní smlouvy, vrátit Spotřebiteli všechny přijaté platby, včetně nákladů na dodání Zboží. Prodávající může vrácení platby přijaté od Spotřebitele pozdržet do doby převzetí Zboží zpět nebo dokud Spotřebitel neprokáže zpětné Zboží Prodávajícímu, v závislosti na tom, která skutečnost nastane dříve.
7. Jestliže Spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající Spotřebiteli náklady na dodání Zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
8. Spotřebitel je povinen vrátit Zboží Prodávajícímu neprodleně, avšak nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od Kupní smlouvy. K zachování lhůty stačí odeslat Zboží na adresu Prodávajícího před uplynutím této lhůty.
9. V případě odstoupení od Kupní smlouvy ve 14denní lhůtě Spotřebitel nese náklady spojené s vrácením Zboží.
10. Pokud Zboží s ohledem na svůj charakter nemůže být vráceno běžným poštovním způsobem, Prodávající informuje Spotřebitele o nákladech na vrácení Zboží na Internetové stránce obchodu.
11. Spotřebitel je odpovědný za snížení hodnoty Zboží, které je důsledkem používání Zboží způsobem přesahujícím běžné způsoby používání vzhledem k povaze, vlastnostem a funkčnosti Zboží.
12. Prodávající vrátí Spotřebiteli peníze a náklady na dodání, které od něj přijal, stejným způsobem, jaký použil Spotřebitel, s výjimkou, když Spotřebitel výslovně souhlasil s jiným způsobem vrácení, který pro něj není spojen s žádnými náklady.
13. Právo na odstoupení od Kupní smlouvy nepřísluší Spotřebiteli v případě smluv, o dodávce Zboží v zapečetěném obalu, které nelze vrátit z důvodů ochrany zdraví nebo hygienických důvodů, pokud byl obal po doručení otevřen.
§10 Odstoupení od Kupní Smlouvy Prodávajícím
1. Prodávající je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob Zboží nebo z důvodu jeho nedostupnosti.
2. Prodávající může dále od Kupní smlouvy odstoupit v případě, že Zboží se již nevyrábí a/nebo nedodává, jakožto i z důvodu, že Zboží bylo označeno zjevně chybnou cenou. Za zjevně chybnou cenou se pro ty účely rozumí cena, která se v důsledku překrývajících se cifer v částce ceny, chybějící cifry v částce ceny, nesprávně umístěné desetinné čárky v částce ceny, záměny měny (např. zřejmě eurová částka je uvedena s označením měny CZK) či i z jakéhokoliv jiného, byť i nikoliv zřejmého, důvodu výrazně odchyluje od obvyklé maloobchodní ceny daného či srovnatelného zboží či příslušných s ním spojených služeb, aniž by tato odchylka byla důsledkem demonstrované slevové nebo výprodejové akce či jiné formy Prodávajícím úmyslně zamýšleného cenového zvýhodnění. Výraznou odchylkou se pro ten účel rozumí odchylka, která je či při rozumném posouzení musí být zřejmá i průměrnému spotřebiteli s tím, že není-li prokázán opak, je výraznou odchylkou odchylka převyšující [50%].
§ 11 Bezplatné služby
1. Prodávající poskytuje Zákazníkům následující elektronické bezplatné služby:
a) Newsletter;
b) Kontaktní formulář;
c) Vedení Zákaznického účtu;
d) Oznámení o dostupnosti;
e) Zveřejňování recenzí.
2. Služby uvedené v §11 odst. 1 jsou poskytovány 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.
3. Prodávající si vyhrazuje právo volby a změny typu, formy, času a způsobu poskytování přístupu k vybraným uvedeným službám, o čemž informuje Zákazníky vhodným způsobem.
4. Službu Newsletter může využít každý Zákazník, který zadá svou e-mailovou adresu prostřednictvím registračního formuláře zpřístupněného Prodávajícím na Internetové stránce obchodu. Po odeslání vyplněného registračního formuláře Zákazník obdrží neprodleně e-mailem na adresu uvedenou ve formuláři aktivační odkaz pro potvrzení přihlášení k odběru Newsletteru. Aktivací odkazu Zákazníkem je uzavřena smlouva o poskytování služby Newsletter elektronickou cestou.
5. Služba Newsletter spočívá v zasílání zpráv v elektronické formě na e-mailovou adresu, které obsahují informace o nových produktech nebo službách v nabídce Prodávajícího. Newsletter je zasílán Prodávajícím všem Zákazníkům, kteří se přihlásili k jeho odběru.
6. Každý Newsletter zasílaný konkrétním Zákazníkům obsahuje zejména: informace o odesílateli, vyplněné pole „předmět“ určující obsah zprávy a informace o možnosti a způsobu odhlášení z bezplatné služby Newsletter.
7. Zákazník si může kdykoliv zrušit přijímání Newsletteru odhlášením se z odběru prostřednictvím odkazu umístěného v každé elektronické zprávě odeslané v rámci služby Newsletter nebo prostřednictvím deaktivace příslušného pole v Zákaznickém účtu.
8. Služba Kontaktní formulář spočívá v odeslání zprávy Prodávajícímu prostřednictvím formuláře umístěného na Internetové stránce obchodu.
9. Zrušení služby Kontaktní formulář je možné kdykoliv a spočívá v ukončení odesílání zpráv prostřednictvím Kontaktního formuláře.
10. Služba Vedení Zákaznického účtu je dostupná po provedení Registrace podle podmínek popsaných v Obchodních podmínkách a spočívá v zpřístupnění Zákazníkovi speciálního panelu v rámci Internetové stránky obchodu, který umožňuje Zákazníkovi upravovat údaje uvedené během Registrace, stejně jako sledovat stav realizace objednávek a historii již realizovaných objednávek.
11. Zákazník, který provedl Registraci, může Prodávajícího požádat o odstranění Zákaznického účtu, přičemž v případě oznámení požadavku Prodávajícímu na odstranění Zákaznického účtu, bude účet odstraněn do 14 dnů od oznámení požadavku.
12. Bezplatná služba Oznámení o dostupnosti spočívá v odeslání Zákazníkovi e-mailové zprávy, která ho informuje, že Zboží, o které má zájem, je v Obchodě dostupné.
13. Zákazník, který využil službu Oznámení o dostupnosti, ji může zrušit. Pro tento případ musí Zákazník odeslat e-mail na elektronickou adresu Internetového obchodu s informací o požadavku zrušení služby.
14. Službou Zveřejňování recenzí umožňuje Prodávající Zákazníkům, kteří zakoupili jakékoliv Zboží, dobrovolně a bez jakýchkoliv poplatků využívat na Internetové stránce obchodu funkci publikování individuálních a subjektivních vyjádření Zákazníka, týkajících se zejména Zboží. Prodávající pošle Zákazníkům e-mail s informacemi o způsobu přidávání recenzí na Internetovou stránku obchodu.
Zákazník má právo přidat recenzi ke každému zakoupenému Zboží. Recenze jsou ověřovány prostřednictvím společnosti TrustMate S. A. se sídlem Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław, identifikační číslo REGON: 369980751.
15. Zrušení služby Zveřejňování recenzí je možné kdykoliv a spočívá v ukončení publikování obsahu Zákazníkem na Internetové stránce obchodu nebo má Zákazník také možnost odstranit recenze opublikované v rámci realizace Smlouvy.
16. Prodávající je oprávněn zablokovat přístup Zákazníka k Zákaznickému účtu a bezplatným službám v případě, že Zákazník svým jednáním způsobuje Prodávajícímu nebo jiným Zákazníkům škodu, porušuje právní předpisy nebo ustanovení Obchodních podmínek, a také, pokud je zablokování přístupu k Zákaznickému účtu a bezplatným službám odůvodněno bezpečnostními potřebami – zejména pokud Zákazník porušuje zabezpečení Internetové stránky obchodu nebo vykonává jiné aktivity hackerského typu. Blokování přístupu k Zákaznickému účtu a bezplatným službám z uvedených důvodů trvá po dobu nezbytnou k vyřešení problému, který byl příčinou zablokování přístupu k Zákaznickému účtu a bezplatným službám. Prodávající informuje Zákazníka o zablokování přístupu k Zákaznickému účtu a bezplatným službám elektronickou cestou na adresu uvedenou Zákazníkem v registračním formuláři.
§ 12 Nahlašování ohrožení nebo porušení práv
1. V případě, že Zákazník nebo jiná osoba nebo subjekt dospěje k závěru, že Materiály publikované na Internetové stránce obchodu porušují jeho práva, osobní zájmy, dobré mravy, city, morálku, přesvědčení, zásady čestné konkurence, know-how, zákonem chráněné nebo obchodní tajemství, může Prodávajícího informovat o potenciálním porušení.
2. Prodávající, v případě informování o potenciálním porušení, podnikne okamžité kroky s cílem odstranit z Internetové stránky obchodu Materiály, které jsou příčinou porušení.
§ 13 Ochrana osobních údajů
1. Pravidla ochrany osobních údajů jsou uvedena v Ochraně osobních údajů.
§ 14 Odstoupení od smlouvy (neplatí pro Kupní smlouvy)
1. Jak Zákazník, tak Prodávající mohou kdykoliv a bez udání důvodů odstoupit od smlouvy o poskytování služeb ve smyslu § 11 Obchodních podmínek elektronickou cestou, s výhradou zachování práv nabytých druhou stranou před odstoupením od této smlouvy a níže uvedených ustanovení.
2. Zákazník, který je zaregistrovaný, odstupuje od smlouvy o poskytování služeb elektronickou cestou zasláním příslušného projevu vůle Prodávajícímu, pomocí jakéhokoliv prostředku komunikace na dálku, který umožňuje Prodávajícímu obeznámit se s projevem vůle Zákazníka.
3. Prodávající odstupuje od smlouvy o poskytování služeb elektronickou cestou, zasláním příslušného projevu vůle Zákazníkovi na e-mailovou adresu, kterou Zákazník uvedl při Registraci.
§ 15 Závěrečná ustanovení
1. Smlouvy s Prodávajícím je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
2. Prodávající neumožňuje přístup ke smlouvám uzavřeným se Zákazníky. Tyto smlouvy jsou u Prodávajícího uloženy po dobu vyžadovanou příslušnými právními předpisy nebo pro ochranu práv Prodávajícího.
3. Tyto obchodní podmínky se řídí českým právem, zejména Občanským zákoníkem a je-li Zákazník Spotřebitelem také Zákonem o ochraně spotřebitele.
4. Prodávající nese odpovědnost za nesplnění nebo nesprávné splnění smlouvy, avšak v případě smluv uzavřených se Zákazníky, kteří jsou Podnikateli, Prodávající nese odpovědnost pouze v případě úmyslného způsobení škody a do výše skutečně vzniklých ztrát Zákazníka, který je Podnikatelem.
5. Obsah těchto Obchodních podmínek lze zaznamenat vytištěním, uložením na nosič nebo stažením z Internetových stránek Obchodu.
6. V případě vzniku sporu na základě uzavřené Kupní smlouvy strany budou usilovat vyřešit věc smírčí cestou. Příslušným právem pro rozhodování o všech sporech vzniklých na základě těchto Obchodních podmínek je české právo.
Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 44 110 00 Praha 1 Email: adr@coi. cz Web: adr. coi. cz Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http: //ec. europa. eu/consumers/odr/.
7. Prodávající si vyhrazuje právo na změny těchto Obchodních podmínek. Všechny objednávky přijaté Prodávajícím k realizaci před dnem nabytí účinnosti nových Obchodních podmínek jsou realizovány na základě Obchodních podmínek, které byly platné ke dni podání objednávky Zákazníkem. Změna Obchodních podmínek nabývá účinnosti 7 dní ode dne jejich zveřejnění na Internetové stránce obchodu. Prodávající informuje Zákazníka o změně Obchodních podmínek prostřednictvím elektronické zprávy obsahující odkaz na text změněných Obchodních podmínek 7 dní před nabytím účinnosti nových Obchodních podmínek. Pokud Klient nesouhlasí s novým obsahem Obchodních podmínek, je povinen o tom informovat Prodávajícího, čímž dojde k ukončení smlouvy v souladu s ustanoveními § 14 Obchodních podmínek.
Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 01. 06. 2024